Zaras bday

Smålänningen (zara, ja vet att du inte pratar småländska så det är just därför) fyllde 22 barre idag och lyckosamt nog var alla vi fyra lediga så jag och Jenny checkade ut, tog e låång frulle på ett as gott ställe innan brudarna kom till Lincoln Park där vi tog oss till ett ställe där man käkar supergoda cupcakes och spelar spel. Tog oss till stan, traskade runt och njöt så mycket som möjligt eftersom det var vår sista gång i Chicago för den här gången vilket var jätte jobbigt. Avslutade med supergod thaimat, souvenirshopping och fick sen kuta mot tåget för det kom en storm från ingenstans. Kom hem och låg i soffan med mina älskade pojkar i min famn, fy fan vad jag saknat dom. Det var en av de finaste kvällarna jag har haft här, vi bara låg och pratade, sen kom mina värdföräldrar och vi satt och pratade om minnen och historier och skrattade som aldrig förr. Nu ligger jag i gästrummet igen och njuter av att sova i en ordentlig säng, lite tomt att inte ligga och snacka med Jensan dock..
Bye Chicago, I will see you soon again

Kommentarer:

1 Anna sjöberg:

skriven

We Will be back soon!! Together!! Jenny har ny mobil, du har sjukt långt hår å Zara å verran ser lika söt ut !!! Jag saknar er å fattar inte att "vårt" år är nu historia. Men Gud så fina bästa vänner jag fått. Tack ni, tack Chicago för att visa att den staden faktiskt också finns å tack alla värdisar som givit deras hus till oss!!! BIG LOVE <3

Kommentera här: