Veckan

Har bara njutit av ledighet och Chicago den här veckan så bloggen har fått lida. De va svårare att njuta än jag trott, familjen och framförallt barnen fanns i mina tankar hela tiden likaså alla avsked som ligger framför en. Tror det kommer vara lättare att släppa när vi är på Hawaii. Men vi hade det kanoners jag och Jensan. Vi skulle kunna skriva en bok om allt som hänt för jävlar vilka historier vi har att berätta. Vi poppade upp champagnen på onsdag morgonen och va kalas redan på förmiddagen sen blev det en dag downtown som avslutades hos våra vänner i Lincoln Park med ett par glas vin och prat inpå småtimmarna. De resterande dagarna var minst lika bra. Vi hyrde cyklar och cyklade från Wicker Park till planetariet vilket är nästan 2 mil var väg, men det var underbart och en helt fantastisk utsikt vi hade längs vägen. Vi åt på goda restauranger, gick på bio, träffade Jennys nya au pair, hängde i Millenium Park, hamnade mitt i en demonstration, spenderade alla kvällar utom en hos våra vänner i Lincoln Park med vin, skratt och prat förutom på lördagen då det var party! Alla våra amerikanska vänner kom dit och den natten var den bästa på mycket länge, klockan var åtta på morgonen när vi traskade tillbaka hemåt. I söndags var det summer dance party i Millenium Park, udnerbaraste någonsin, en dj som spelade och hela chicago dansade framför bönan. 
Det finns så mycket mer att berätta men jag bjuder på en bildbomb istället



 

Kommentera här: