Turistdag

Alla dom där sakerna som man skjutit upp och tänkt göra innan man åker får vi nu ta tag i. Så idag steg jag upp tidigt, lekte med min äldsta, åkte ner tills tan och vidare till The museum of science and industry. Fruktansvärt stor och coolt museum. Gick ner i en ubåt från andra världskriget, Veronica iscensatte Titanic, vi käkade cupcakes med maskar på, steg ombord på ett flygplan, gjorde expriment och hade sjukt kul. Vi tog oss in till stan efter lite klydd med biljett till bussen och mötte upp Zara. Tog oss runt i lite affärer innan vi gick till Navy Pier och åkte Pariserhjulet där, jätte fin utsikt, perfekt dag för det. Vi käkade på samma ställe som jag, mamma och pappa åt på när dom var här, känns jätte konstigt att dom suttit där. Sen tog vi taxi till tåget och nu ligger jag här igen helt död. Den nya au pairen fick övningskört, lärt sig hitta och lite sånt idag. Imorgon jobbar vi ihop och sen på tisdag är det min sista dag. Bjuder på en bildbomb

Kommentera här: