The last night

Rummet är i princip nerpackat, likaså garderoben och badrummet. Imorgon slänger jag in lakanen och handdukarna i tvätten och flyttar in i gästrummet. Sista natten i mitt rum alltså, i min säng innan någon annan tar över. Det känns, det kan jag säga. Idag har allt gått bra men det har varit en konstig dag. Hunden sprang iväg TRE jävla gånger och lika svårt är det att få tag i honom var gång. Han är lite nonchalant den där vovven. Sen hittade ungarna en skallerorm lite längre ner på gatan och jag blev halv attackerad av en tvättbjörn nu på kvällen. Var hemma hos en familj som jag jobbat lite för bl.a. med golfprojektet och drack lite vin och pratade i tre timmar med mamman i hushållet, när vi säger hejdå kommer mina ögon ploppa ut, helt säkert. Hon är underbar och har varit så fantastisk mot mig detta året att jag inte vet hur ja ska kunna tacka henne. Nu mina vänner ska jag sluta ögonen, andas in och njuta av den sista natten i min sköna säng. Jag kommer sakna den

Kommentera här: