Ny au pair + football

Började dagen med ett långt trevligt samtal med min värdmamma i soffan med min äldsta kille i mitt knä. Tog ut det sista ur rummet och stängde igen dörren. Åkte till North avenue beach och skulle kolla på ett Red Bull event men de hade ställts in för det va för grunt vatten vilket va jätte synd för de skulle varit värsta showen. Jag gjorde även bort mig där. Killen sa att det ställts in pga "the water" men ja trodde han sa att det ställts in pga "the war". Så jag trodde han drev med mig. Vi hängde på stranden, tog en lunch i stan, tog tåget hem, åkte till verran och sen hem till mig där det va blockparty. Det innebär att de stänger av gatan och så har alla som bor på gatan en fest. Där mötte jag också min mya au pair från Sverige som kom idag. Vi hängde lite innan en au pair kille från Sverige hämtade upp oss och tog oss till Evanston där de va amerikansk college fotbolls match. Grymt häftigt förutom att de regnade i slutet och matchen va hela tre timmar. Sprang hem i regnet och nu ligger jag i gästrummet som är mitt tillfälliga hem. Natti natti

Kommentera här: