Back in Chicago!

Nu har vi efter femton timmars resande med stopp i LA tagit oss från Honolulu till Chicago. Back in Veronicas house were it all started. Vi har haft en G R Y M resa och Hawaii överträffade mina förväntningar till tusen! Ska slagga här inatt. Imorgon ska vi upp, fixa naglarna, handla löparskor, packa, krama ihjäl mina pojkar och sen vill min värdfamilj ut och äta med mig på kvällen. Det lär bli många tårar, svåårt att undgå men jag är redo att komma hem. Jag har haft så lång tid på mig nu att tänka på dig och komma till ro med det. Imorgon och frdag lär bli några av de jobbigaste dagarna i mitt liv men sen på lördag klockan två står ja gpå kastrup och då är de glädjetårar som kommer spruta. I övermorgon åker jag. Herre gud. Bjujder på en Hawaii bild  så länge, fler kommer, lovar.
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Ååh, Chi-town. Hoppas eran sista vecka på Hawaii va toppen och att de sista dagerna i staterna går bra trotts allt. Safe flight back, ses i Sverige<3

Kommentera här: